onsdag 17. november 2010

Vil du ringe eller besøke nissen les dette;-)


TROR DU PÅ JULENISSEN??????

Det gjør jeg.....å han er verdens fineste mann..

når Fruen var ei lita jente,
 så hadde hun et telefonnr hun kunne ringe,

 å da fikk hun snakke med den EKTE nissen...

å det var et høydepunkt..

Mine barn har også hatt et tlfnr men jeg husker jo ikke hva det er lenger,

Så jeg kontaktet 1881 og jammen meg så fikk jeg telefonnr til nissefar som barna kan ringe....

Så om barnet ditt ønsker å prate med nissen så kan dem ringe han på dette nr:
81558536.....

Å ikke nok med det....

Du kan faktisk ta med deg barna og besøke nissen..


Jeg fant ut at nissefar har oppdatert seg og har en egen hjemmeside på internett,

 jeg anbefaler dere å gå inn på siden til julenissen...

der er det mange opplysninger om hvor og når han tar i mot besøk...

han har også et tre som dere minste barna kan henge smokkene sine på..

.(akkurat som sabeltann har dem i en skattekiste)


Så her er linken til NISSEFAR; http://www.julenissen.no/


      
Stor førjuls klem fra Fruen

9 kommentarer:

  1. Takk for supert tips. Ungene skal underrettes ;-)

    Og takk for linking og kommentar og alt. Lykke til i min giveaway!

    Marit

    SvarSlett
  2. Koselig innlegg om nissefar,
    skal tipse dattra. :O))
    Klems.

    SvarSlett
  3. Då eg var lita var vi på besøk i nisseland i sverige. Det var stas, men der heitte han Tomten;)
    Gåva kjem i posten..litt av vitsen er at det skal bli ein overraskelse..så då går det litt tid før den kjem;)
    Ha ein fiiin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Herlig!! :) Vet ikke om jeg tød vise jentene nummeren for da blir vel telefonen rødglødende :)

    Ha en flott aften!

    Håper det gikk bra på visning av leilighet?!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Hihi..I skrivende stund sitter Eamannen å ringer nissen hehe..vi ler litt nå ja:)
    Artig:)

    ha en fin kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. tusen takk! DENNE skal jeg vise til ungene :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Så artig med nr. til nissen! :D Hvordan gikk det med leiligheten? *klem til deg* Glad for å ha deg på nett igjen, kjekt at formen er bedre, jeg er litt pjusk selv nå, men nå er hvertfall migrenen på retur så jeg kan pakke meg inn i pledd og sitte i sofaen med PCn. :) *♥*

    SvarSlett
  8. Jeg er nok en av dem som er glad for at mine foreldre ikke lurte meg med nissen =) Men ideen med å henge smokk på et tre synes jeg er veldig bra. På Stord der min søster bor, har de et tre i skogen som barnehagene besøker for å få litt hjelp til smokke-avvenningen. Det funker visst veldig bra! Kos deg med dagen, håper du er i god form i dag!!

    SvarSlett
  9. Herlig innlegg om nissefar.
    Håper det gikk bra på visningen og at det går bra med deg.
    Ønsker deg en fin torsdagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett