søndag 21. november 2010

SØNDAG

Hei alle sammen, så var det plutselig blitt søndag.....

I dag blir det bare å sløve på Fruen...

Bare være inne og kose meg..mennene på taket er ferdige JIPPI så nå kan jeg fyre med ved..og jeg fyrer til kråka også..;-)


Ellers så skal jeg ned å legge inn bud på leiligheta i morra...

Eieren legger den ikke ut for salg,så det er undertegnede og en annen mann som kan by...å jeg blir nesten kvalm av dette jeg...

Jeg ønsker meg den såååååå mye...tenk så mye bedre jeg vil få det..

Alt på et plan, for nå har jeg 150kvd på 3 etg å det er mye når kroppen ikke er enig med undertegnede...men men

mor ringte i sta å spurte om jeg var ferdig med å pusse opp leiligheta hahahha Nei driver fortsatt på med badet sa jeg...humor er noe vi i min familie har masse av...

så innen en uke fra i morra kan jeg være eier av leilighet..så kryss alt dere kan...

Ha en strålende søndag alle sammen

Klemmer fra Fruen

8 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at du får leiligheten! Blir spennende å følge med!!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  2. Krysser alt jeg har for at leiligheten blir din! Stor klem *♥*

    SvarSlett
  3. Ønsker deg lykke til i budrunden! =)

    Ha en fortsatt fin, og varm ;) søndag.

    Renate

    SvarSlett
  4. Dette høres spennende ut! Håper virkelig du får leiligheten, lykke til!!!
    Nyt kvelden og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Ja, det er såååå deilig å slappe av i helgene! LOVE it!!!
    Ønsker deg lykke til med leiligheten, og krysser fingrene for at du får den!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. Jeg krysser alt jeg har;) Dette går nok bra skal du se!!!:)
    Blir spennende å høre da:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  7. Å, så utrolig spennende! Jeg krysser fingrene for at du får den :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  8. Så spennende, håper du får leiligheten!!!!
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett