lørdag 6. november 2010

LØRDAG 06-11-2010

Hei

God lørdag ønsker jeg dere alle sammen..
I dag er sola fremme og rimen glinser i gresset,koselig syns jeg..
Nå skal jeg være med min kjære Mor på litt handling...
Å da blir det som regel noe fint med hjem...spennende

Mor og meg...jeg syns dette bilde er så
koselig...
Jeg venter og venter på at posten snart burde komme,for jeg har endelig fått bestilt meg "MUMMIZINKHUS" som jeg har lett etter så lenge....

Men nå må jeg løpe...

Mange lørdagsklemmer fra Fruen

7 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde av din mor og deg.
    Nydelig zinkhus du har kjøpt.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. så herlig bilde!
    Og zinkhusene var lekre - har ikke sett slike før!
    Håper dere finne noe spennende! Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Ja pakken kom i går:) Tusen takk:)
    Koselig med shopping sammens med mor..♥
    Flotte zinkhus!! I hvilken butikk fant du disse??
    Sååå mange fine str!!
    Ønsker deg en flotters lørdagskveld:)
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  4. Så fint bilde! Jeg er så utrolig glad i sånne "gamle" bilder... har ei hylle full i kjellerstua! Håper det ble litt shopping!
    Kos deg i kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hei -og tusen takk for lørdagshilsen hos meg, så kos med en hilsen -uavhengig av nytt innlegg eller ikke. Setter veldig stor pris på det -og deg :)

    Jeg har en syk snuppe med bronkitt og feber så dagen idag har vært forbeholdt henne, film, boller og kos..

    Flott bilde av deg og din mor -og så kos med handletur :)

    Ønsker deg en nydelig søndag og natta for ikveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Så herlig bilde!! Og gled det til sinkhuset ditt kommer - de er så digg!!
    Ha en god helg!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  7. åååh for et skjønt bilde av deg og din mor! ♥

    SvarSlett