tirsdag 23. november 2010

Leilighet

Hei

Å budet mitt er godtatt av selger....

så nå må jeg holde ut helt til neste onsdag--

for det er en uke andre har på seg til å legge inn forkjøpsrett.....

det vil si at man må være medlem i boligbygglaget i Hamar og dem må ha

 lengere ansinitet enn meg..

Å så kryss fingra for at ingen gjør det...for da blir jeg eier av leilighet

og livet mitt vil bli så mye bedre helsemessig...

å tenk da kan jeg jo ta før og etter bilder når jeg pusser opp...

Håper dere har det fint, selv sliter jeg med mye smerter om dagen..

kroppen kjennes ut som om jeg har fått skikkelig juling om dagen..

nå skal jeg snart på bursdag til Ida som blir 17 år, tenk det er 17 år siden jeg var så heldig som fikk være med min venn Mette da hun fødte Ida..

Ha en fortsatt fin dag

Klemmer fra Fruen som snart ikke har negler igjen..hahah

14 kommentarer:

  1. GRATULERER!! Så flott.. Krysser hender og føtter for deg :)

    Her har minstemor vært dårlig, så lite aktiv på blogg.. Tusen takk for kos søndagshilsen, det setter jeg kjempestor pris på :)

    Ikveld er pappan hjemme og jeg skal på kurs for å lære å lage kranser/juledekorasjoner. Gleder meg :)

    Ha en fin bursdag og god bedring!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Håper du får leiligheten.
    Krysser fingrene for at ingen benytter seg av
    forkjøpsretten.
    Kos deg i bursdagsselskapet.
    Stor godbedringsklem fra Mio

    SvarSlett
  3. Ååååå så spennende da;) Jeg krysser fortsatt alt jeg har...:)

    Kos deg på bursdag:)Og jeg ønsker deg god bedring!!:)

    Ha en fin kveld;)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. Det er bare SÅ spennende med den leiligheten. Krysser alt jeg har for at den blir din *♥*

    SvarSlett
  5. Å hjelp så spennende...håper virkelig du får leiligheten du ønsker deg!! Synd at du har så vondt for tiden,håper du får en bedre dag i morgen og at du får god søvn i natt!

    SvarSlett
  6. Hei...

    Så spennende da, og jeg krysser "alt"for at du får leiligheten slik at det kan gi deg et bedre liv - helsemessig :)

    Jeg sliter med smertene i kulda jeg også, så jeg føler med deg. Men, så lenge jeg "styrer"med noe går det greit.
    Skulle vært i Tyrkia nå, og varmen. Da hadde alt vært MYE bedre..

    Ønsker deg en super dag...

    Klem far Kari

    SvarSlett
  7. Hei vennen min!

    Har du det bra? Dagene flyr, og det er lenge siden jeg har vært innom deg. Jeg tenker stadig på deg da, og håper det går greit med deg.
    Så spennende med budet, da!
    Da håper jeg inderlig det går din vei :-D
    Det fortjener du!!

    Takk for tips ang julenissen!
    Det skal jeg undersøke imorgen med tanke på Lea!
    Herlig!! Jeg og Elida som jeg er sjante til har hilst på julenissen idag- han kom kjørende i bil, og kunne fortelle elida på to, at han måtte parkere rudolf i stallen, for det ble for kaldt for han, stakkar, så da måtte julenissen kjøre bil ;) Hihi!

    Ønsker deg en herlig første søndag i advent!
    Tenker på deg!

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Å, så spennende! Håper virkelig du får den!
    Trist å høre at du har mye smerter nå, håper du har blitt litt bedre igjen og at du klarer å nyte første søndag i advent litt :)
    Stor klem fra Bekka

    SvarSlett
  9. Jeg krysser fingrene for deg! Håper du får leiligheten!!!
    Takk for fine ord hos meg! Og ha ei fortsatt fin førjulstid! Tvi-tvi!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  10. Long time no see!

    Går det bra med deg, vennen?

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Måtte bare innom for å ønske deg en fin førjulstid.
    Håper du har det bra.
    Stor førjulsklem fra Mio

    SvarSlett
  12. Hei:)

    Håper alt er bra med deg, blir da litt bekymret for deg å da:)

    Men vil hvertfall ønske deg ei riktig god jul:)

    Juleklem fra Ea

    SvarSlett
  13. Hei.
    Håper alt er bra med deg, lenge side du har blogget nå... Jeg vil ønske deg og dine et godt nytt år og takke for koselige hilsener og inspirasjon fra deg i året som har gått. Jeg gleder meg til å følge deg og bloggen din videre i 2011! Klem fra Bekka

    SvarSlett