onsdag 3. november 2010

JEG GIR DENNE AWARDEN TIL 5 FANTASTISKE BLOGGVENNER!!!!


Hei Jeg vil gi denne awarden til 5 blogger som jeg synes har fortjent en oppmerksomhet.
Så jeg vil skrive litt om disse 5 flotte damene..Jeg vil ta en i dag og en i morgen osv..
Så den første jeg ønsker å gi denne awarden er : http://tomineshjem.blogspot.com/

Detter er en kjempe flott blogg..Her får du masse fine blogg innlegg og damen som er eier av denne bloggen har et hjerte av gull..
Hun støtter kreftsaken en sak som står hjerte mitt nært,da jeg selv har hatt kreft..jeg anbefaler dere å kikke innom bloggen hennes,å jeg er sikker på at dere blir like glad i denne dama med dette flotte hjerte...
Å i morgen får dere lese om en annen vakker blogg som jeg setter pris på..

Mange klemmer fra Fruen

4 kommentarer:

  1. Så gøy da:)

    Jeg tar meg en tur inn dit ja:)

    Men du..vet du hvorfor tvillingjentene ble borte?? Plutselig er de ikke her inne mer??

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg.. Tusen tusen takk for så fine ord.. det er så hyggelig at så mange setter pris på det vi gjør med klokkeaksjonen..

    Det er godt å høre at du nå kan skrive "har hatt" kreft, så jeg tyder det dithen at du er frisk... jeg ønsker deg alt godt, og tusen tusen takk for at du tenkte på meg!!

    ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award!

    Tomines hjem er en av mine absolutte favorittblogger, en nydelig dame - bade innvendig og utenpå :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Enig med deg!
    Tomines hjem er en fantastisk blogg, og en fantastisk dame som står bak ♥
    Så denne fortjente hun!

    PS: Jeg har laget flere Tilda dukker, ta en titt på bloggen min:) Har solgt to, men har 4 igjen:))

    Klem Line

    SvarSlett