tirsdag 16. november 2010

I`M BACK.....

Hei å tusen tusen takk for koselige meldiner..å dere er så søte og snille..som sagt nå har jeg endelig fått medisiner som virker så nå er jeg tilbake..håper dere alle har det bra..

Vil dele noen bilder jeg har tatt av mine zinkhus(lyshus)
Jeg fikk en ide i sta, å legge lyslenke inni husene som går på batteri (kjøpt på europris).
For jeg bruker så mye lys å fant ut å prøve dette...HVA SYNS DERE??
Mattis likte veldig godt det med røtt lys..han fikk litt julestemining..go gutten min.

Så hva syns dere??
Beklager bildekvaliteten,men gammelt kamera.da
mitt gamle har gått av med døden nok en gang..
Men har bestilt et nytt av min far og mor når dem reiser til new york i romjulen..(noen som har det)
Ellers så ønsker jeg dere en fin dag

Klemmer fra FRUEN

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake:) Så bra at du har friskna til;)

    Så heldig du er som har slike hus...er jo utsolgt over alt...phuhu!!:)

    Ha en fortsatt fin dag og kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Å hvor i Elverum da??;)

    Eamannen fant tapet i Hamar i dag..hihi:=)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt du er tilbake og at du har fått medisiner som virker.
    Nydelige zinkhus, synes det var så fint med lyslenke inni.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  4. Veldig glad for at du er tilbake, har savnet dine gode kommentarer! Godt at du har fått medisin som virker ♥. Så smart det var med lyslenke i zinkhusene, det ble riktig så fint, og litt tryggere enn stearinlys også da :) Vakkert *♥*

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at du er tilbake igjen og føler deg bedre :)
    Syns zinkhusene ble fine med lyslenkene ble koselig!
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Kjempekos å se deg tilbake og i form :)
    Du viser ekte omtanke for andre og da er det klart andre gjør det samme for deg :)

    Nydelig og smart med lysslyngene inni sinkhusene. Super ide!

    Ønsker deg en kjempefin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett