onsdag 17. november 2010

GAMLE BOKSER

Hei så er det blitt onsdag...å som tiden flyr..nå skal jeg avgårde å se på en leilighet som jeg er veldig spent på...
men tenkte å vise dere to flotte gamle bokser som jeg har fått av foreldrene til min "far" mor har pyntet dem litt før jeg fikk dem,å jeg syns dem ble så fine...
Er ikke så mye som skal til for å pynte dem opp litt..
Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha oppi dem enda....kansje du har noen forslag???
Forslag tas i mot med takk...

Ønsker dere alle en fin onsdag..
men nå må jeg fikse meg...så er det leilighets titting..

Klemmer fra Fruen

4 kommentarer:

  1. Nydelige gamle bokser. Du kan jo ha telys oppi dem, alltid noe spennende å putti oppi en boks.
    Lykke til med leilighetstittingen.
    Ønsker deg en nydelig onsdag.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Nydelige bokser:)
    Ja hva kan du ha oppi der? Jooo teposer kanskje? Eller penger, bruk som sparebøsse..hihi:)
    Du finner vel på noe tenker jeg:)

    Lykke til på leilighetsjåing:)

    Ha en finfin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Flotte bokser - uante muligheter for hva du kan ha oppi. Kanskje noe som ligger bortgjemt et sted og ikke har kommet ordentlig til sin rett enda?
    TUSEN TAKK for at du reklamerer litt for meg, selvfølgelig er det helt greit at du gjør det! Blir kjempeglad for det :)
    Spennende med leilighetstitting da - lykke til!!
    Ha en fin kveld :)
    Stor klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Hei..

    Så godt å høre at du har det bra. Jeg var virkelig bekymret når du var så lenge vekke fra bloggen...

    Boksene der er kjempefine syns nå jeg.

    Ønsker deg en super dag.... Nå skal jeg til hesten min.

    Varm klem fra Kari

    SvarSlett