fredag 19. november 2010

FREDAG OG EMBALASJE SYKEN......

Hei alle sammen:-)

Så er det jammen meg blitt fredag alt...tiden bare flyr avgårde..

I løpet av neste uke får jeg greie på om Fruen blir eier av leilighet..

å jeg er sååååå spent...

Så kryss det dere kan krysse, så kansje jeg har hellet med meg..

Jeg likte den veldig godt...men dem må pusses opp..

Men da vil jeg jo få den akkurat som jeg ønsker det..

Det værste er jo å måtte pakke ned det jeg har her...

Hjelpe meg...må nok være hard å kaste litt vel--men som min mor sier

"JEG TROR JAMMEN MEG DU HAR EMBALASJE SYKEN JEG"

For Fruen sparer jo på masse, kan jo hende jeg får brukt for det...

men innerst inni i sjela mi så er jeg nok "litt" enig med min mor..

Men ikke si det til henne, for jeg liker å være litt uenig med henne...

Sparer dere på masse rart også?? å om dere gjør det, så

Kansje dere også har snevet av "EMBALASJE SYKEN" hahah

Ellers så vil jeg ønske dere en riktig god fredag..kos dere masse masse..

Undertegnede har en helg uten barn, så jeg får kose meg alene med Mirisakk

og i går fikk jeg endelig klar signal til å begynne å fyre med ved igjen..JIPPI

Fredags klem fra Fruen med embalasje syken ;-)

5 kommentarer:

  1. Hehe ja jeg lider vel av samme syken ja, men har blitt litt flinkere med årene:) Min datter har også den syken, hun er bare 7 år enda..hihi:)

    Jeg krysser alt jeg har for at du får leiligheten, det blir spennende;)

    Ja så må jeg takke deg for at du er så snill å vil kjøpe zinkhus til meg, du er da en engel:) Så om du får tid en dag, kunne du gjerne kjøpt 2 stk til meg, men ikke stress med dette altså;)

    Ha en flott dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Mulig at jeg også har et snev av den syken, liker å ta vare på ting ja!
    Så spennende at du kanskje får ny leilighet da! Krysser fingrene for deg :) Det er noe herk å pusse opp, men gøy å få det som man vil også da når man først blir ferdig!
    Ha en fin helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Fruen, jeg kan love deg at mitt uhell i kjærlighet tilsvarer et par lottogevinster, så dette er nok bare starten, hehe.

    Krysser alt jeg har for leiligheten din, men vet du om ikke det går i boks så må det være fordi du har noe enda bedre i vente ;)
    *♥*

    og PS! det heter jo ikke emballasjesyken lenger, det er å være miljøvennlig! hehe ;) resirkulering av emballasje ;)

    SvarSlett
  4. Hmm... så det er embalasjesyken eg har altså... Godt å få endeleg eit namn på det... :-) Er ein ekspert på å samle på alt mogleg... Men, noko skal ein jo vera ekspert i... :-D
    Krysser alt eg for leiligheten!
    Ha ei fin fin helg!
    Klems

    SvarSlett
  5. Emballasjesyken var et godt ord! Tror jaggu jeg tegner medlemsskap med det samme:)

    Takk for at du deltar i giveawayen min:)

    camilla jin

    SvarSlett