tirsdag 9. november 2010

FIBROMYALGI OG HYPERMOBILE LEDD....

Hei alle sammen

Fruen har ikke blogget på noen dager nå..
Har hatt en kropp som ikke vil det jeg vil,så jeg har ikke orket å være sosial værken her i blogglandia eller hjemme...
Jeg har Fibromyalgi noe som jeg sliter med...

 her kan dere lese litt mere om dette http://www.fibromyalgi.no/

også har jeg noe som heter hypermobile ledd noe som dere kan lese mer om her

http://www.hypermobile.dk/ er ikke så mye info på norsk desverre...

Så mine dager er litt opp og ned,men jeg liker egentlig ikke å klage men nå syns jeg litt synt på meg selv hahah

Men motet og humøret det har jeg heldigvis...

men som jeg pleier å si om meg selv:

MIN KROPP ER IKKE LAGD FOR FART OG SPENNING, KUNN KOS OG COMFORT.....

Ønsker dere alle en fin kveld,å i morra lover jeg og titte innom dere og legge igjen et spor...

Klemmer fra "frustrert" Frue

15 kommentarer:

  1. Ja vi har alle vårt, Fruen, det er godt man har humøret i orden hvertfall :) Likte det ordtaket med kroppen som er bygget for kos & komfort, det tror jeg i grunnen vi alle kunne hatt litt mere av, de fleste stresser altfor mye og nyter livet altfor lite. ♥ Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så synd at du plages med
    dette,har en søster som
    har det,det er nok ikke
    godt nei. :)) Hun har i
    tillegg livmorkreft.

    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Det er ikke lett å bære på sykdom som andre ikke kan se! Blir noen ekstra utfordringer der. Men tror nok et godt humør kan gjøre det litt lettere å bære kronisk sykdom tross alt - og det er lov å klage litt av og til også!Og takk for dine varme ord til meg tidligere i dag,det varmet godt i hjertet =) God natt fra meg, vi blogges.

    SvarSlett
  4. Det er ikke kjekt når vi har en såkalt "skjult"sykdom, Det har jeg fått føle mange ganger. Nesten som det er strasffbert å le, eller hygge seg, litt......

    I dag har jeg en jæ.......dag, men prøver å ta det med et smil :)

    Stå på.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Likte veldig godt ordene dine om kroppen, skal huske dem neste gang kroppen og jeg ikke er på samme lag.
    Håper det går bedre med deg, ta vare på deg selv.
    God natt klem fra Mio

    SvarSlett
  6. Håper morgendagen blir bedre for deg, kjære Frue!
    Vondt med sånne plager som gjør at man aldri helt vet hvordan morgendagen blir. Det er LOV å si det høyt - innimellom hjelper det litt :)

    Plei deg selv, hold tempoet nede og lytt til kroppen!

    Stor varm klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Huff, så kjedelig å måtte leve med en sånn sykdom som tar på og som sikkert ikke alle ser og skjønner helt. Godt du holder humøret såpass oppe og måtte smile godt av "leveregelen" din om kroppen :) Håper du føler deg bedre igjen snart!
    Klemmmer fra Bekka

    SvarSlett
  8. Huff det var ikke bra!! Kjedelig når kroppen ikke vil...men håper du snart friskner til:)

    Ønsker deg riktig god bedring:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  9. Hei..ja den sykdommen vet jeg alt om. Håper du får noen bedre dager nå før jul. Hyggelig at du vil være med i min give-away også. Lykke til. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  10. Uff, det var ikke så koselig å lese. Håper du har gode dager også, og at du kan bli bedre!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Hei :)

    Ikke "sett" deg her inne på bloggen på noen dager. Hvordan går det med deg? Håper du har det bra ihvertfall...

    Ønsker deg en fin dag :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  12. Hei kjære Fruen, hvordan er formen? Håper du føler deg bedre og kan være mer på nett snart. savner deg og dine gode kommentarer ♥ Så kjekt at du ville være med på min nye giveaway, jeg noterte ett lodd siden du ikke skrev om du ville ha ett eller tre, men hvis det er tre du vil ha, så kom innom igjen og gi beskjed så putter jeg to lodd til oppi kofferten. Lykke til! og stor klem til deg *♥*

    SvarSlett
  13. Huff, så kjedelig med en kropp som ikke vil! Sender en godklem og ønske om at du får maaaange gode dager framover!
    Ps. lyslenka kosta i underkant av 600 kr!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  14. Sender deg en liten hilsen og ønsker deg en god ny uke :) Håper formen er bedre!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. Hmmmm....savner deg her på nett. med alle de koselige kommentarene dine, og jeg håper virkelig at du er bedre :)

    Godbedringklem fra Kari :))

    SvarSlett