fredag 5. november 2010

DAGENS AWARD ER TIL DEG MIE...

Dagens beauteful blogger går til :

Ei enestående mor med denne koselige bloggen http://miesmirakler.blogspot.com/

Mie er ei dame med bein i nesa som lager mange fine smykker.
Hun skriver mange flotte innlegg som jeg bare anbefaler dere å lese..
Å det ligger bestandig en koselig melding fra Mie på bloggen min..da blir jeg så glad..
Så om dere enda ikke har oppdaget denne flotte damen med sitt varme hjerte så
må dere titte innom hennes flotte blogg...
Å denne awarden skulle du ha hatt mange av Mie......

Klemmer fra Fruen

3 kommentarer:

  1. Næmmen!!! Skal jeg få den fine der? Du er nå god fruen *stoooor klem og takk fra meg til deg* ♥
    -må jo bare sende de gode ordene rett tilbake til deg du har alltid en koselig kommentar på lur og gjør dagen blid :) ♥ Tusen tusen takk!

    SvarSlett
  2. oj, glemte å spørre hvordan reglene er for awarden? Skal den sendes videre til 5? Klem

    SvarSlett
  3. Er også følger av Mies blogg og setter stor pris på henne.
    For en nydelig måte du deler ut awarden på.
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Klem Mio

    SvarSlett