torsdag 4. november 2010

DAGEND AWARD GÅR TIL..........

Dagens beautiful blogger award går til........

Ei dame med navnet Mio som har bloggen http://baremio.blogspot.com/
Hun skriver fantastisk og tar så mye fine bilder som hun har i innleggene sine..
Hun er en varm og koselig dame som bestandig gir meg så koselige hilsninger
her inne på bloggen min..
Jeg blir så inspirert av bloggen hennes...så kjære dere ta en titt innom denne flotte bloggen,dere blir garantert ikke skuffet...det er et løfte..
Å kjære Mio takk for at du er den du er....i like you...

Mange klemmer fra Fruen

5 kommentarer:

  1. Hei på deg! Enig i at Mio fortjener en award, det er alltid så koselig med hilsener fra henne. Er du fortsatt på jakt etter runde zinkhus??? http://sofiesvilla-teie.blogspot.com/2010/11/zinkhus-med-hjerter.html

    :) Klem fra Mie

    SvarSlett
  2. ENIG! Like koselig å ta turen innom henne som å få en hyggelig hilsen tilbake..

    Nyt dagen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Velfortjent!!

    Har du funnet ut noe ang det vi mailer litt om? ;)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk! Setter så stor pris på at du vil gi meg award. Nå ble jeg både rørt og glad.
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg synes Også at Bare Mio har en flott blogg!! Så fine bilder og koselige kommentarer - velfortjent award!!!
    Innom med en klem og for å ønske deg en herlig helg!!!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett