søndag 7. november 2010

AWARDEN GÅR TIL................

Hei og god søndag alle bloggere...


i dag vil jeg gi awarden til ei tøff dame...Hun er en kløpper med symaskinen sin og skriver mange herlige innlegg i bloggen sin...
Å bildene hennes til innleggene er så koselige..har blitt glad i denne dama som legger igjen
mange koselige hilsninger her på bloggen min..
Å har du ikke vært på besøk til bloggen hennes så er det jammen meg på tide..
Jeg anbefaler dere på det sterkeste å titte innom henne å dere blir garantert like glad i denne flotte dama som jeg har blitt...
Så dagens award går til..........tarmmarataaamaamamttatatattataata... http://www.martilie.com/

SÅ NÅ GIR JEG DERE BLOGGERE EN LITEN UTFORDRING:

GI DENNE AWARDEN TIL EN BLOGGER DU SYNS FORTJENER EN LITEN OPPMERKSOMHET....

I dag er det sol ute men kaldt...men jeg skal ut å gå meg en tur og kansje stikke innom ei venninde på veien...må jo ha litt bensin(kaffe)
når man er på tur;-)

Så kjere dere ha en toppers søndag

Søndagsklem fra Fruen

2 kommentarer:

  1. Ååååå tusen tusen takk for award -og ikke minst for gode ord! Jeg er helt rørt her nå..

    Setter stor pris på at du vil dele den med meg :)

    Setter kjempestor pris på deg også!

    Nyt søndagskvelden..

    Her er det sofakos med den syke snuppa.

    Varm klem og hjertelig takk fra Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dagens vinner av awarden :) og nå må jeg bare fundere litt på hvem jeg har lyst til å gi den videre til. *gruble gruble*

    Ha en finfin søndag, Fruen, jeg har kost meg på loppemarked i dag :) Klem

    SvarSlett