lørdag 6. november 2010

Award til...........

Hei alle sammen dagens award vil jeg gi til..............

Trine ei ung flott jente som har bloggen :

http://franskedrommer.blogspot.com/

Hun er så søt og god..

skriver mange inspirerende innlegg og har masse fine skatter hun deler med oss..

Jeg er så heldig som også har henne som følger av min blogg..

Ei skikkelig gromjente..

så dere MÅ bare titte innom bloggen hennes og dere skjønner fort hva jeg mener..

Så Trine denne awarden har du virkelig fortjent go jenta;-)

Mange klemmer fra Fruen

2 kommentarer:

  1. Gratulerer Trine! Ho er virkelig god, helt enig med deg Fruen :) Bloggen hennes er jo bare en fryd å titte innom ♥

    Takk for gode ord hos meg i dag også, du får nyte alenetiden din ;) -etter 5 minutter så savner man de jo fælt, hehe, sånn er det å være mamma ;) Stor klem fra meg! -som nå skal til byn heeeelt alene og shoppe litt på Kremmerhuset til giveawayen :) Gleder meg til å blogge om det senere i dag. Klem og God Helg!!♥

    SvarSlett
  2. Herlighet, så skjønn du er!!
    Tusen hjertelig takk!! Blir jo helt rørt her!
    GOINGEN!! Tusen, tusen takk, setter utrolig stor pris på deg!

    SvarSlett