mandag 25. oktober 2010

VINNEREN AV FRUENS GIVE AWAY ER.............


BLE  NOEN SIDER MED NAVN OG NR OG KOMME IGJENNOM;-)
 VINNEREN AV FRUENS GIVE AWAY ER .:

Nå har jeg sittet å skrevet ned lodd og takker for at jeg nå har 33 følgere så koselig..tusen takk..

Det har vært  koselig og lese igjennom alle som har skrevet noen ord og som har ville ta lodd..

Jeg hadde bestemt meg for å bruke random, http://www.random.org/

Men jeg har 2 flotte barn som å ville være med på denne trekkningen, så da har vi bestemt oss for at det blir 1 hovedpremie plukket ut av random.

 og 2 trøstepremier som mine barn har sagt et tall mellom 1 og  79

VINNEREN AV 1 PRISEN ER:

HERLIGE BEKKA MED BLOGGEN http://bekkasblogg.blogspot.com/

 GRATULERER SÅ MYE TIL DEG..DETTE ER EI DAME SOM BESTANDIG HUSKER Å LEGGE IGJEN KOSELIGE KOMENTARER Å JEG VIL ANBEFALE DERE ALLE TIL Å BESØKE DENNE HERLIGE DAMEN MED SIN FLOTTE BLOGG OG VARME HJERTE;-)


VINNER AV TRØSTEPREMIE NR 1 ER:


JENNY VIL AT NR 31 SKAL FÅ HENNES TRØSTEPREMIE OG DET ER :

TANTE FIOLETT HUN HAR EN KOSELIG BLOGG http://tantefiolettseventyr.blogspot.com/ SÅ JEG ANBEFALER AT DERE TAR EN TITT INNOM DENNE KOSELIGE DAMEN OG HENNES BLOGG...


VINNER AV TRØSTEPREMIE NR 2 ER:

MATTIS VIL AT NR 40 SKAL FÅ HANS TRØSTEPREMIE OG DET ER:

 EN FLOTT DAME BOSATT I TELEMARK SOM HAR EN KOSELIG BLOGG http://juliashobbyer.blogspot.com/
ABSOLUTT VERDT ET BESØK.....

SÅ FINT OM DERE SENDER MEG ADR SÅ SKAL JEG FÅ SENT DERE GAVEN SÅ FORT SOM
MULIG TIL heidim.myrvang@hotmail.com


VARME GAVE KLEMMER FRA FRUEN OG HENNES ARVINGER ;-)

6 kommentarer:

  1. Ååååå, så glad jeg ble nå! Tror jeg må være inne i en skikkelig flaksperiode for tiden!
    Tusen tusen takk for det koselige du skrev om meg også, det varmer :)
    Jeg sender deg en mail med adressen min på nå.
    Klem fra hoppende glad Bekka

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerene!! Så artig at du lot barna velge nr. også - det satte de nok pris på!!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Ja gratulerer til vinnerne, kjempeheldige:) Stikker også innom for å takke for at du er med på min giveaway:) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse til de heldige vinnerne :)
    Klem fra Kari

    SvarSlett