tirsdag 12. oktober 2010

TIRSDAG...KONFLEIR OG GAVEKJØP..

Hei og hopp....
Er litt grått her i dag,å merker at jeg er litt treg i dag..
Har akkurat fått tlf fra Mattis som syns at konfirmant leir er litt kjett,er jo trossalt høstferie mamma...stakkars han må jo stå opp om morran..var dårlig med trøst fra modern gitt..
Ellers så skal jeg spise middag med Jenny når hun kommer hjem fra jobb..
så skal jeg ut å handle gaver til Gaver på vandring...
Håper dere får en god dag blogg venner..

Klemmer fra Fruen

4 kommentarer:

  1. Hei kjære:)

    Ha en god dag!! Fint bilde:)

    klem:)

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Ja her er det å grått i dag, med iskald vind brrr!!

    Blir spennende å hente post ja, heldigvis kommer noe annet enn bare drittregninger;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Så kos at du la turen innom meg.. Glad for å finne en kjempekos blogg så jeg la meg som følger jeg også..

    Kjekke barn du har, de blir jammen fort store. Mine er 7 og 10 :)

    Ha en flott kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Heeeij, takk for besøk og spor på bloggen min! :D
    Helt enig, ikke synd på han, jeg hakke ferie jeg! Hoho... :P
    Og jeg ønsker meg også en slik sofa som under her!

    SvarSlett