søndag 3. oktober 2010

SØNDAG...............

Hei!!!!
 salige søndag er det noe som heter..Fruen har sovet lenge og har nå kost seg med god frokost og kaffe..mine arvinger er borte,Mattis er med pappan sin (Er jo fotball for alle penga på søndager) godt han har en snill pappa som elsker fotball..undertegnede er ikke akkurat så iverig på den fronten.
Jenny`n min er hos kjæresten,så da er jeg alene med pus i heimen..stille og godt..
Men jammen meg har jeg ikke blitt bedt til ei venninde og dattera hennes på middag..LUCKY ME!!!
Jeg er velsignet med mange venner..og dem betyr så masse for meg..Hva skal dere gjøre i dag da???
Ønsker dere alle en toppers søndag,også blir jeg så glad i hjerte mitt når dere legger igjen så koselige komentarer...TAKK TAKK...




VENNER ER DEN FAMILIE DU SELV VELGER Å HA...


Klemmer fra Fruen (THE LUCKY ON)

7 kommentarer:

  1. Jeg skal bare være inne og slappe av og kose meg. Det regner og blåser ute - skikkelig grisevær!!!
    Da er det deilig å kunne tenne masse lys og nyte noe varmt i koppen! - og kanskje en liten sjokolade... mmmmm
    Kos deg med stille timer og vennemiddag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg, fruen:) I dag skal vi bare slappe av:) Nyte dagen!!

    Kos deg i dag:)

    klem:)

    SvarSlett
  3. Hei, idag har jeg pakket og ryddet, litt vasking har det blitt også. Det blir sånn når 2 herremenner er igjen hjemme. Håper du hadde en koselig middag ute, heldig du. Ha en fin uke, kos deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg!! Så gøy at du la deg til som følger!! Kjempe koselig blogg du har. Artig å lese at du ble "bestemor". Regner med at du ble litt glad da det var et fadderbarn;)
    Slenger meg på hos deg jeg!! Ha en flott kveld!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  5. Heisann og takk for hilsen!!
    Koselig at du vil følge bloggen min....legger meg til som følger hos deg også jeg!!
    Her er også fotball på søndagen....
    yngstegutten har spilt kamp og ellers er jo søndagskvelden fullt opp med fotball på tv!!
    Men da får jo jeg blogge i fred :o)

    ha en fin kveld....og en fin ny uke

    SvarSlett
  6. Deilig å bare slappe av...:)
    I dag har vi vært på harrytur til Sverige...:O) Og ellers baka og rydda litt:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  7. Hei, hei. :o) Takk for koslig hilsen hos meg. Joda, dagen ble perfekt den, med nesten hele familien innenfor mine fire vegger. Sukk! :o)

    Nå blir det sofa`n! :o)

    Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett