onsdag 13. oktober 2010

ONSDAG..GRUVEARBEIERE..OG KJEKKE MENN

Å tårene spretter når jeg ser gruvearbeiderne som kommer opp en etter en...
Tenk å ha vært under jorda i mørket i hele 69 dager..det er jammen meg en bragd i seg selv spør du meg..
Dem har alle en lang og tøff vei å gå fremover..
lånt av vg nett

Ellers så er det grått ute..og på taket har jeg sikkert minst 7 kjekke menn som legger nytt tak...
glad for nytt tak men er det nødvendig å bråke sånn da..hahha
Har også fått hjem en sliten og hes sønn fra konirmasjonsleir..
Ønsker dere en toppers onsdag..
Hilsen Snufsete Fruen;-)

4 kommentarer:

  1. Virkelig godt at dette dramaet fikk en god slutt.
    Nyt dagen med alle dine menn:) Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ja tenk for en følelse å komme opp å trekke inn frisk luft..å få se sine kjære igjen...sikkert en ganske heftig følelse!!:)

    Nyt dagen:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Vi har også sett litt på det! Rørende:) Vi svarer på mailen senere i kveld:)

    Forresten, vi vil anbefale en blogg til deg! Denne: http://bloggomtingogtang.blogspot.com/

    Hun er vår nye bloggvenn, og blogger om litt av hvert. Akkurat som deg. Men, hun er bare 19 år:)

    Klem fra oss:)

    SvarSlett
  4. hei igjen:)

    Næmmen har vi det, nei nå ble jeg nysgjerrig å nå da..hihi...:)

    Klem

    SvarSlett