mandag 25. oktober 2010

NY UKE,NYE MULIGHETER OG GIVE AWAY..

Hei vil bare minne dere på at kl 1800 i kveld er det trekkning på min give away så det er fortsatt en mulighet å melde seg på...Blir spennende i kveld...

Ellers har det blitt nok en ny mandag og Fruen er endelig kommet på nett igjen JIPPPPPPPI!!!!!
Denne uka blir rolig for meg..eneste jeg skal er å kose meg hjemme..det blir godt det;-)

Jeg har fått en award som jeg skal fortelle dere om litt senere..Ønsker dere alle en fortsatt toppers dag..
og er vel like spent som dere til kl 1800 i kveld.
Klemmer fra en "spent" Fruen

3 kommentarer:

  1. Hei, hei og takk for koslig kommentar! :o) Jeg vil gjerne melde meg på give-away, men finner ingen link i innlegget ditt! Håper jeg får være med alikevel! :o)

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Hei på deg.Jeg vil gjerne ha to lodd,klem fra Sissel.

    SvarSlett
  3. Jeg har problemer med å legge meg til som føllger hos deg,jeg får bare prøve igjen senere.Sissel.

    SvarSlett