torsdag 28. oktober 2010

LITT HUMMER OG KANARI,.........

Disse to flaseken har jeg kjøpt hos Hilde som har
bloggen og butikken sin her http://hildeheimdal.blogspot.com/
Anbefaler alle å gå innom bloggen hennes,hun har så mye fint..
3 av mine zinkhus..har fått dilla,å nå
mangler jeg di runde som ligner på
mummihuset..
Norgesglass kan man bruke til så mangt.
Her er det et med muffinsformer i og et med telys.
Har puttet en liggende engel,som
jeg fikk av min sønn i morsdagsgave,i glassklokken.
Dette var noen av tingene jeg har,kommer mere senere,men det går jo så tregt å laste ned bilder i dag,

å siden Fruen har tålmodighet som en gyngehest(et gyng frem og et tilbake)
 så sier det seg selv at dere får se andre ting senere.

I dag har jeg vært hos tannlegen..og trukket 2 tenner
;-( visdoms tannen min hadde vokst med røttene inn i side tannen,

så bort med dem..
så nå sitter jeg her med bedøvesle i hele ansiktet,

prøvde å drikke litt vann,men det kan jeg bare glemme en stund til..hahha

Etterpå skal jeg på jobb i Hamardomkirke

,tonheim folkehøyskole skal ha konsert,

så bor dere i nærheten så hjertlig velkommen til konsert i kveld kl 1900.

.jeg er der fra kl 1630.

Ønsker dere alle en fin fin dag videre..

Masse klemmer fra "tannløs" Frue

7 kommentarer:

  1. Å stakkars deg....livredd tannlege...Å så trekker visdomstenner da...huff:(

    Får håpe du ikke får vondt etterpå nå da:) Tvitvi:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig melding hos meg! Legger meg til som følger her og jeg :-) Ha en fin dag videre og håper smertene ikke varer for lenge...:-)

    SvarSlett
  3. Så mange fine ting du har ♥ Veldig koselig å se små glimt fra andres skjønne hjem synes jeg :) Visdomstenner er ingen spøk, når jeg måtte operere ut en så var det tidenes mest effektive slankekur, kunne jo bare spise flytende i 14 dager. huff!!! Håper du slipper litt lettere unna enn jeg gjorde :) God bedring ♥

    SvarSlett
  4. Så masse flott du viser idag :)
    Smart med muffinsformer i norgensglass.. Dekorativt :)

    Kos med engelen i glassklokka, spesielt stas med morsdagsgave fra barna :)

    Stakkars deg da, visdomstenner er bare til plunder og heft.. Håper bedøvelsen er ute til du skal avgårde. Men vondt er det uansett..
    Lykke til ikveld -og god konsert!
    Hadde gjerne kommet hadde det ikke vært så lang kjøretur :)

    God bedringsklem fra Tove

    SvarSlett
  5. Huff, ikke noe særlig å trekke tenner - og kjedelig å måtte vente med å spise og drikke noe til bedøvelsen går ut!
    Fin dekor i Norgesglassene :)
    Gleder meg til pakka kommer, er så spent!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Huff, stakkars deg!
    Du får nyte musikken i kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. God bedring med de manglende visdomstennene:) Og lykke til med jakten på mummi-sinkhus!:) Jeg har fått meg et rundt, og de er så fine:)
    Ha en fin kveld!
    Hegemor

    SvarSlett