fredag 29. oktober 2010

JENTA MI......

JIPPI JENNY KLARTE DET;-)
RUSSE JENTA MI

Jennys konfirmasjons dag..

På ferie i Bulgaria
Jenny og Mattis
Vesle jenta til mamman sin <3


Tankefulle hønepøne mamman sin..
Tenk at vesle jenta mi har blitt så stor..å disse årene har jammen meg gått fort..
 Dikt til vesle jenta mi:

Det finnes en liten stjerne
som vil lyse på din vei,
som vil trenge gjennom mørket.
Den vil lyse kun for deg.

Det finnes en liten stjerne
som vil følge deg på din vei,
gjennom livets mange stunder.
Den vil aldri svikte deg.

Det finnes en liten stjerne
som vil spre glede på din vei.
Den vil alltid være til stede,
denne stjernen er kun for deg.

Det finnes en liten stjerne
som vil lyse opp din vei.
Hvis den får så kan den love
at mørket aldri vil komme til deg....

Lykke til med lappe og livet Hønepøna mi..
Å husk at jeg altid er her for deg..å jeg ELSKER deg mer en det finnes stjerner på himmelen..

Er rart at ungene vokser seg til å bli selvstendige og at dem skal ut i denne store verden med alle di fantastiske mulighetene som ligger forann dem...
Syns ikke det er så lenge siden jeg fikk henne på brystet mitt..Det er både godt og vemodig å tenke på at hun skal stå på egne bein..noe jeg stoler på at hun vil gjøre med begge beina plantet godt på jorden..
Så jeg ønsker deg lykke til mitt hjerte Jenny Annine..

Klemmer fra "stolt" Frue

6 kommentarer:

  1. Å for et nydelig innlegg! Gratulerer til den flotte jenta di! Lov å være stolt og sole seg i glansen :)

    Herlig med barn, mine er bare 7 og 10 (jeg startet sent :), men synes det går fort.. De blir så store og flinke..

    Ønsker deg en flott flott helg!!
    (kanskje blir det en kjøretur med Jenny? :)

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer kjempe masse:) Så artig da:) LYkke til med kjøringa, husk å kjøre pent!!!!:)

    Nydelig skrevet av deg, skjønner godt at du er stolt:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Gratulerer med lappen til din datter!
    Koselig innlegg;)
    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅååå for et varmt innlegg ble kjempe rørt :)
    Tiden går så alt for fort noen ganger ;)

    SvarSlett
  5. For et nydelig innlegg til datteren din, gratulerer så mye med lappen til henne!

    PS! Nå ligger det 4 lodd som er dine i kofferten på giveawayen min ;) Lykke til ♥

    SvarSlett
  6. Å, for et vakkert innlegg! Gratulerer med lappen til henne, det er stort :)
    I dag fikk jeg premien i posten, og jeg ble så glad, så glad! Tusen takk! Måtte vise frem det fine hjertet og stjerna i et eget innlegg ;)
    Kommer fortsatt ikke inn på tvillingenes blogg forresten...
    God helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett