lørdag 2. oktober 2010

ZINKSLOTT......TALERKENSTATIV OG BITTELITT JUL....

Å jeg som ikke skulle ut mer i dag, men så kom posten og pakken jeg hadde bestilt hos Fru rosas landhandel hadde kommet,så da var det bare å hive på seg jakke og sko å løpe til butikken.
Kom hjem og bare rev av papiret,(Ja er værre en unga på julaften) Så nå sitter jeg her og nyter zinkslottet mitt.Men må le litt,Magnus kompisen til Mattis kom nettopp og han sier: Du Heidi jammen er du ikke enda tidligere ute med å pynte til jul i år en i fjor...
Må si til mitt forsvar at Mamman til Magnus kaster ut jula før nyttårsaften,men undertegnede skulle ønske at jula varte helt til påske..men rydder bort 20dag jul...Og Magnus måtte innrømme at det er koselig hos oss da,og at slottet mitt kunne jeg bruke året rundt....Når kaster dere ut jula?? Elsker julen og alt som følger med den..lykke og den er rett rundt hjørnet nå........Ha en fortsatt Toppers lørdag alle bloggvenner
                                 Klem fra (jule)Fruen
Endelig kom zinkslottet...
Å tallerkenstativet.
slottet er jeg så fornøyd med.
Dette har jeg gledet meg til å
få i hus.

5 kommentarer:

  1. Kjempefint:) Du har så mange fine ting!!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei! Så moro at du vil være med på litt gave vandring!!!
    Så herlig sinkslott du har fått tak i - har ikke sett noe sånt før!!!!
    Jeg kommer gjerne igjen til bloggen din, så jeg legger meg som følger.
    Om du sender meg adressen din, så skal jeg sende deg en gave! Du kan sende adressen din på e-post: lenabjor alfakrøll online.no
    Ha en flott lørdagskveld!
    klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for koselig hilsen!:)
    Mange fine ting du har:)
    Ha en god helg du også!
    Hilsen Hegemor

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Takk for koselig kommentar hos meg:) så koselig at du vil følge meg videre, stas det:) legger meg til som følger hos deg jeg!!
    Nydelig zinkslott altså, jeg har aldri sett maken!!

    Her har vi jula fra 1. desember til 20. dag, eeelsker juuul;)

    Ha en flott søndag, klem Jeanette:)

    SvarSlett
  5. Hei,
    Så fint lysslott! De zinkhusene er kjempekoselige.
    Veldig hyggelig at du vil være med i giveawayen min :)
    Ha en fin søndagskveld videre,
    Klem fra Bekka

    SvarSlett