onsdag 6. oktober 2010

JEG HAR FÅTT VARMEPLEDD AV MIN KJÆRE MOR...

Å jeg tror nok at jeg er den heldigste dama i byen...
Jeg sliter med smerter i muskler og ledd og spesielt
på denne tiden av året blir det værre..varme hjelper godt,så min snille mor kom med en super gave til meg i dag...
Et varmepledd med 5 forskjellige grader,og timer som jeg kan stille inn hvor lenge jeg vil ha varmen på,1,2,4 eller 8 timer.
Perfekt for meg som ofte sovner på sofaen min...så nå kan det sure høst været komme...jeg er KLAR......

Annbefales koster 499kr på europris,
kan få kjøpt dem på elkjøp ol.
men da til en stivere pris...
Å jeg er så glad...

mmmmmmmmmmmmmm

Min fine mor og meg
  Klem fra Fruen (som ligger under varmepledd) god natt alle bloggvenner z z  z

7 kommentarer:

  1. Ja det gjør seg med pledd på denne årstiden, jeg var så heldig å vinne et lignende hos en annen blogger. Gjett om jeg ble glad! :) Så koselig at du kom på besøk til bloggen min, ønsker deg en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Å dette så godt ut...fint var det å:)

    Deilig å krype sammen i sofaen med et deilig pledd på kalde kvelder:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Oi, sorry! Glemte jo å svare deg på spørsmålet ditt! Ja, jeg har laget nattbordet selv. Har et eget innlegg om det også. Så om du vil se fremgangsmåten så er det bare å lese på kommentarene... :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Deilig pledd :)
    Takk for hilsen inne hos meg :)

    Klem den gale Anette ;)

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Åh, det ser sååå godt ut:):) Vi elsker det!!:) Må kjøpe oss et sånn:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Takk for tipset.Blir nok en Europristur på meg ja.

    SvarSlett
  7. Hei.
    Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg, og at du vil følge bloggen min. Varmeteppet her ser veldig deilig ut :)

    Klem

    SvarSlett