tirsdag 26. oktober 2010

JEG HAR FÅTT MIN FØRSTE AWARD!!!!!!!!!

Å Tenk Fruen har fått sin første AWARD..
Tusen takk til jentene Katrine og Tone som har en kjempe den kjempe koselig bloggen "gammel stil"

http://gammel-stil.blogspot.com/

Disse to flotte Tvilling jenten skriver så fint om sine gamle ting og har mange flotte historier som hører til disse flotte skattene dem er så heldige å ha..og vi er også heldige som får titte i skattekammeret til jentene..jeg anbefaler på det sterkeste at dere tar en titt innom disse to herlige og flotte jentene,å jeg er så heldig at dem følger meg og dem etterlater seg altid et spor meg hyggelige ord på mine innlegg så Takk snuppisene mine.
Med denne awarden følger det en utfordring...

Reglene for denne awarden er:
1. Takk den du har mottatt prisen fra.
2. Kopier awarden til bloggen din.
3. Fortell 3 ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 stk. du føler
fortjener den.

Det er ikke så lenge siden jeg fikk denne awarden,
men her er 3 ting jeg liker å gjøre:

1.Jeg elsker julen,fra 1 des drar jeg frem Julegardiner,julepledd,juleputer,julelys osv osv..


2. For å slappe av liker jeg å høre på lydbøker...krim er en av favorittene..


3.Å nå har jeg også blitt hektet på å blogge,lese om alle dere der ute om livene deres og tipsene jeg får,ja blogging er morsomt...


Denne vil jeg gi videre til 5 herlige bloggere:

http://tomineshjem.blogspot.com/ hun skriver masse fine innlegg,å er en forkjemper mot kreft..titt innom hennes blogg,vært et besøk.

http://solhaugpettersen.blogspot.com/ Kalas mystiske hjørne..her finner dere masse gode innlegg..titt innom
henne..

http://hagenigrubba.blogspot.com/ En blogg med masse innspirasjon absolutt vært et besøk...

http://mittlivifagerlia.blogspot.com/ Kari som skriver om livet og om å ha fibromyalgi,en koselig dame som setter pris på om du titter innom henne...

http://juliashobbyer.blogspot.com/  en kreativ og flink dame med masse ideer og koselig blogg,så besøk hennes blogg å bli innspirert...det blir jeg

Så er snart tirsdags kvelden her..
nå skal Mattis og David kompissen hans lage grove rundstykker..det er ukas mat og helse lekse..
så skal bli morsomt å se resultatet..skal lure meg til å ta bilder,så skal jeg dele dette med dere i kveld..

Ha en fortsatt god tirsdag
Klemmer fra Fruen

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med award - koselig å bli litt bedre kjent med deg :)
    Ha en fin tirsdagskveld!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award!!:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Gratulere☺
    Og so kjekt du ville gi den til meg☺ Det blir eg kjempeglad for☺

    God tirsdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Koselig å lese mer om deg :))

    Har du hørt noe fra jentene i gammel stil? Kommer ikke inn på bloggen lenger.. Det kommer opp at "bloggen du ser etter finner vi ikke" eller noe? Hmm..

    Håper du har det bra!

    Klem, klem fra meg som lurer på om du jobbet når jeg var i domkirken på Hamar? ;)

    SvarSlett
  5. Har Gammel Stil slutta?? Finner dem heller ikke lenger.... Vet du noe?

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med award, og tusen takk for at jeg har fått en av deg :)

    Siden jeg jeg er så dårlig på dette med blogging lurte jeg på om du kan forklare meg hvordan jeg kopierer den til bloggen min?

    Klem fra Kari

    SvarSlett