onsdag 13. oktober 2010

http://fruens.blogspot.com/
Hei alle sammen..
Ser at jeg har vært blogger i 1 mnd nå..å den tiden har gått kjempe fort,

å så koselig det er..

Tenk at jeg har fått 20 følgere..lykke;-) det er så koselig og takk for kjempe koselige komentarer blir varm i hjerterota mi jeg da..

Så da tenkte jeg at jeg skulle ha en liten feiring og da må jeg jo ha en give away..
premien er hemmelig..

Det er 1 hoved premie og 1 trøste premie....

Alle som vil kan delta,også du som ikke har blogg selv..

Du får 1 lodd for en komentar på dette innlegget

og du får 2 lodd for å linke om give awayen på din blogg..

Om du vil følge meg videre så har jeg ikke lodd for det,syns du skal følge meg videre om du selv ønsker dette..blir veldig glad om du vil det da;-)

Mange klemmer fra Fruen GIVE AWAY

45 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du la meg til som følger:) Koselig blogg du har! Legger meg til jeg:)

    SvarSlett
  2. Hei. Så koselig blogg du har, og grattis med 1 mnd. Det blir nok flere, for dette er gøy. Ønsker deg lykke til videre. Jeg legger meg til, og vil gjerne følge deg.

    Og selvsagt vil jeg vinne en overraskelse :-)
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Hei igjen og så koselig;)
    Jeg tar et lodd og gleder meg til trekning!
    Nyt kvelden og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Jeg blir med! Tar to lodd, jeg!
    så mye fint du har på ønskelista di under her!
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du fant meg for da fant jeg deg.
    Nydelig blogg du har, legger meg til som følger.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Vil gjerne være med på din Give Away med 2 lodd.
    Har en Give Away hos meg også hvis du har lyst til å være med.
    Ønsker deg en fin onsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 1 måned!
    Klart jeg vil være med å feire den fine bloggen din, så jeg tar mer enn gjerne 2 lodd :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1 måned - og så artig med giveaway da!!! Jeg blir gjerne med - krysser fingrer og tær med 2 lodd!!!!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Heihei.
    tusen takk for veldig koselig komentar på bloggen min..
    flott at du vil bli me på give awayen.
    jeg vil gjerne bli me på din også..
    tar me meg 1 lodd..
    ha en flott kveld
    klem

    SvarSlett
  9. Blir med jeg vet du:))
    Kos deg med de kjekke mennene på taket;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  10. Det blir jeg gjerne med på! Og jeg blir den 24 følgeren din også =)Takk for koselige besøk hos meg.

    SvarSlett
  11. Jeg skriver og linker, blir det da 2 lodd? Eller 1 for skriv og 2 for link? :))

    SvarSlett
  12. Hurra:)

    Klart jeg blir med å feirer:)
    Slår til med 2 lodd;)

    Klem Ea

    SvarSlett
  13. Hei, Fruen!! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så koselig med giveaway! Jeg tar hjerne ett lodd!! Gratulerer med 1 mnd. som blogger!!

    Ha en strålende helg!


    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileet :-)
    Så spennende med hemmelig premie!
    Ett lodd på meg, og god helg til deg :-)

    SvarSlett
  15. Heisann hoppsann!
    Gratulerer med 1 mnd:)
    Jeg tar to lodd jeg vettu:)
    Goood helg ♥
    Klem Jeanette:)

    SvarSlett
  16. Hei :)

    Grattis da med jubilèet - 1 mnd. Hiver meg på give away jeg også, og syns det er spennende - 2 lodd da :)

    Ønsker deg ei riktig god helg.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1 mnd med blogging. Jeg tar 1 lodd.

    SvarSlett
  18. Så koselig! Jeg er gjerne med å feirer din første måned, har linket og tar to lodd.

    Klemmer

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  20. Fin blogg du har. Jeg er med :-)

    line.strandli@gmail.com

    Hilsen Line Strandli

    SvarSlett
  21. Jeg blir gjerne med.. 1 lodd på meg:
    Ha en fin søndagskveld !

    SvarSlett
  22. Jeg er med jeg, og tar ett lodd :)

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  23. Hei! Takk for koselig hilsen hos meg ;) Artig at du vil være med på giveaway hos meg, jeg blir med på din også så klart ;)) Koselig blogg du har! Jeg linker og tar 2 lodd. Ønsker deg en fin ny uke! Klem fra Gry

    SvarSlett
  24. Hei :)
    Fin blogg! Jeg vil gjerne ha ett lodd hos deg :)
    God natt, og god helg!

    SvarSlett
  25. 1 lodd på meg

    SvarSlett
  26. Hei!
    Så fint å feire 1 mnd - ikke bare 1 års dag =))
    Jeg er gjerne med i trekningen og tar 1 lodd.

    Er følger =)

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med 1 måned! Gleder meg til å følge bloggen din videre og tar gjerne ett lodd!

    SvarSlett
  28. så moro! Gratulerer med bloggen! Blir spennende å se hva du finner på fremover. Jeg tar gjerne et lodd i trekningen din!

    SvarSlett
  29. Hei,

    Tar gjerne to lodd av deg. Blir spennende :)

    Renate

    SvarSlett
  30. Så koselig en blogg, la meg til som følger..
    Lykke til videre, dette ser lovende ut!

    Trekker meg 1 lodd.

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  31. heihei :)
    Så flott blogg du har:)
    Her har jeg lyst til å være med på giveaway :)
    tar 2 lodd:)

    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/give-away-hos-fruens.html

    Mvh siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  32. Prøver lykken med 1 lodd jeg:)

    SvarSlett
  33. Så gøy med hemmelig give away :) Jeg har lagt link fra siden min :) La meg til som følger også jeg. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  34. Hiver meg med - 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  35. Så spennende, og grattulerer så mye.
    Jeg tar gjerne ett lodd.

    SvarSlett
  36. Jeg blir gjerne med! 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  37. Kjempefin blogg!

    Jeg tar gjerne 1 lodd!

    Mvh Jori Kjelland

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med på feiringen, og tar med meg to lodd :)

    Kristin
    PS, legger meg til som følger også. Du har jo så koselig blogg!!

    SvarSlett
  39. Blir 1 lodd på meg ettersom jeg ikke har blogg :) Krysser fingrene :)

    Hilsen Runa Kjelland

    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  40. Gratulerer med 1 måned som som blogger, lykke til med de neste:)
    For en fin blogg du har!
    Prøver meg med 1 lodd, og håper på hell og lykke.
    Ha en fin oktoberkveld videre:)

    Christine
    tine_konk@hotmail.com
    www.cjawalgren.blogg.no

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne være med og tar ett loodd, da jeg ikke har Blogg. :-)

    SvarSlett
  42. Må jo bare bli med på din også :) 1 lodd til meg =)

    SvarSlett