søndag 17. oktober 2010

HØST;SØNDAG OG GUDSTJENESTE...............

Å i dag er det så fint vær ute,sola skinner og høstfargene danser om hverandre...




Jeg har akkurat kommet hjem fra jobben,i dag har jeg hatt gudstjeneste med nattverd på et eldresenter,
og det er altid så koselig..alle er så takknemmelige og glade for at vi kommer til dem,er jo ikke så mange av dem som kan komme seg til kirken..så da tar vi med kirken til dem...
Hamar domkirke

Ønsker dere alle en riktig god søndag
minner dere på om at jeg har
en give away gående,
så meld deg på.


MANGE  HØSTKLEMMER  FRA FRUEN.........

10 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder:) Flinke fruen:) Vi svarte deg på mailen:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Här fanns mycket fint att läsa...
    Kram

    SvarSlett
  3. Er fruen prest? Tenker de eldre satte pris på kirkelig besøk;)

    Nyt kvelden og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Ja kan tenke meg de eldre blir glade da ja:)

    Ha en finfin søndagskveld:)

    Klem Ea

    psst: har ikke glemt å blogge om gaven, men har ikke fått tatt bilder enda..hehe...litt treig av og til sjø:)

    SvarSlett
  5. Så fint å ta med kirken ut til de som trenger det :-), du har en kjempefin blogg her og jeg synes det er veldig hyggelig å få lov å følge den.

    SvarSlett
  6. Visste ikke at du er prest! Så interessant! Vurderte å gå teologi da jeg var ung, ville ikke bli prest, men er veldig interessert i religion...
    Flott at dere gjør "hjemmebesøk", er sikker på at det ble ble tatt vel imot!
    ønsker deg ei flott, ny uke!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  7. For et flott initativ!
    Flott at også de som ikke er så mobile kan nyte en gudstjeneste på søndagen!

    Ønsker deg en flott nye uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Hei,

    Håper du hadde en kjempeflott søndag! Heldig med været var dere i alle fall. Mer enn vi kan si her nord.. :)

    Takk for koselig kommentar hos meg, i forrige uke (gremmes over å ikke ha svart deg før....).

    Ja, Mattisheimen er et flott navn ;) Det er en familiegård fra min bestemors side. Men navnet er etter den første som slo seg ned på eiendommen, men han var ikke i familien min.

    Ha en flott uke videre! Har forøvrig meldt meg på give awayen din (ps. har og en hos meg.).

    Renate

    SvarSlett
  9. Hihi, i Hamar Domkirke var jeg i bryllup i sommer!;) Fikk lurt meg inn i en fantastisk ingeriørbutikk også, men jeg husker ikke hva den het.. De hadde et stort sinkhus der, som var helt fantastisk, lignet et slott, men jeg kjøpte det ikke. Angrer såå!!

    Tusen takk for alltid så herlige kommentarer fra deg! Du er så god!! Her er alt bare bra. Travelt, men godt :)) Der da? Alt vel?
    Stor klem!

    SvarSlett