fredag 1. oktober 2010

HØST...LOPPIS..OG UTFORDRING!!!!!!!!!!!

Så er det fredag igjen...syns ukene bare flyr avgårde...helt greit syns jeg..og høsten har virkelig kommet for fult,det er så vakkert ute når høstfargene danser på trær og busker.
Men i skrivende stund så regner det her på Hamar.
Så nå har jeg tent masse lys og funnet pleddet mitt,fyrer i ovnen og syns at livet er akkurat sånn jeg trenger det nå...
Denne helgen blir det loppis på meg og LYKKE;-)
Å da lurer jeg på om dere vil gi meg en utfordring??????
Si en ting dere ønsker jeg skal finne,og finner jeg det så sender jeg det til de 3 første som kommer med ønske,men det må være en ting/redskap ol,ikke møbler og store lamper osv...så gi meg en utfordring så tar jeg den... SPENNENDE!!!!!!!
Klem fra Fruen

5 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Takk for koselig innlegg :) Ukene går veldig fort, og høsten er virkelig en koselig årstid. Ha en fin helg og lykke til på loppis :)

    Camilla

    SvarSlett
  2. Vi vet ikke hva du kan kjøpe, men det blir nok spennende:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hilsen. Koselig med din datter som har "fått" en "datter", kjekt å hjelpe andre. Håper å få se hva du finner på loppis. HA en fin loppishelg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Hei igjen,så snill du er, jo jeg kunne godt ønske meg en slik en gammeldags visp. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  5. Så spennende og snilt av deg!! jeg ønsker meg noe for å ha under te/kaffekoppen min, som passer inn i en litt hvit kosekrok.... hi hi
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett