tirsdag 26. oktober 2010

GUTTA BOYS`S MAT OG HELSE LEKSE.....

MATTIS OG DAVID BAKER GROVE RUNDSTYKKER I MAT OG HELSE LEKSE:

På skolen der sønnen min går får vi foreldre spørsmål om ungene dine kan lage mat hjemme( så dem får øvd seg mere)
Dette er noe vi frivillig kan være med på.ikke noe tvang, jeg syns det er helt greit at Mattis driver litt på kjøkkenet,og den karakteren i mat og helse dem får nå til våren er den som blir stående på vitnemålet..
Skolekjøkken er ikke sånn som det var når jeg gikk der..nå har elevene mye teori og lite praksis pga økonomi..tragisk syns nå jeg,men det er min mening.Davids foreldre er ikke norske så da ber vi han hit på matlaging og gutta har det så artig sammen..alt er jo mye morsomere når man er 2...jo flere kokker jo mere søl osv hahhaa
Skole kokeboka på plass
Gutta måler og er nøye..
Dele så dem blir like,jeg mente dem kunne lage dobbel deig,men det var dem ikke med
på,kunne jo risikere å bli tull,og leksa var jo trossalt å følge oppskriften i boka;-)
Runde å fine ble dem, flinke gutter det tenker jeg..

Rundstykkene ble kjempe gode,Guttaboys og jeg har nå spist gryterett med groverunstykker til..
Nam nam
Ønsker dere alle en riktig god kveld.

Klemmer fra fruen

3 kommentarer:

  1. Hei.

    De runstykkene så skikkelig gode ut, nam nam.......

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Tragisk at vi ikke kan tilby et bedre opplegg på skolen, flott at du stiller kjøkkenet til disposisjon :)

    Ser godt ut..

    Gratulerer med velfortjent award -så koselig!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så koselig at de får prøve seg på matlaging hjemme når skolen ikke har økonomien til å tilby stort annet enn teori, noe som er veldig synd. Koselig at gutta kan gjøre det sammen også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett