søndag 10. oktober 2010

GAVER PÅ VANDRING...

I går fikk jeg en gave i posten fra søte Lunalu som har bloggen http://mittlilleepletre.blogspot.com/ Titt innom bloggen hennes,er så koselig blogg og ikke minst ei flott dame..så TUSEN TAKK for koselig pakke kjære Lunalu;-)
Å i en søt innpakket pakke la det et herlig skilt(I ramme)
med skriften Welkome frends...å den er så fiiin.
Også et hjerte som bare var så nydelig...heldig er jeg...Å denne pakken fikk jeg fordi jeg er
med på Gaver på vandring......Og var en av tre som først kommenterte innlegget til Lunalu,Så nå er det min tur til å sende tre oppmerksomheter i posten til de tre første som komenterer mitt innlegg...
Nå skal jeg sende en gave innen 365 dager til de tre første som
kommenterer dette innlegget. Og så må disse tre forplikte seg til det samme.
Når man har et helt år på seg så blir det jo ikke noe stress...
Så koselig presang og et koselig kort..
TUSEN TUSEN TAKK
LUNALU ;-)
Nydelig....åååååååå
Var ikke dette skiltet flott..
passer perfekt hos Fruen
Ellers håper jeg dere alle har en god søndag...her på Hamar er det sol..deilig
Mattis har jeg sendt på konfirmantleir..(Vesle gutten til mammsen begynner å bli stor)
Å Hønepøne(Jenny) har dratt til kjæresten..så Fruen skal bare suldre i heimen i dag..

Klem fra Fruen

6 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så fin en gave da:) Jeg blir vel med jeg å da..hihi:)

    Her er det også sol, men iskald vind brrr...:)

    Ha en flott søndag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. hei tror jeg har ett igjen ja :))

    SvarSlett
  3. Så spennede! Hyggelig blogg du har - jeg titter gjerne innom igjen!
    HIlde

    SvarSlett
  4. Så koselig at du la igjen noen ord hos meg!
    Artig "give away" dette var da! Koselig å spre litt glede :)
    Så utrolig søt den blondeskåla var!
    Ha en fin kveld og ei flott, ny uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hei du:)

    Du er så søt og snill:) Er så glad for at vi fant bloggen din:)

    KLem:)

    SvarSlett
  6. Så gøy med gaver!! I hvertfall når de er så fine!!
    Ha en flott dag!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett