mandag 4. oktober 2010

FRUENS SKILT...................

Ny uke med nye muligheter..

Grått og trist vær her i dag..men men,været får vi ikke gjort noe med.

Jeg ville vi.se dere dette skiltet som henger i vindfanget mitt..elsker det,

Det er et gammel buss skilt som jeg har hatt i mange år,det er fra helgøya der min mor vokste opp,og da hun

startet på ungdomskolen,
fikk dem endelig buss til skolen,
før gikk dem flere mil i all slags vær..det skulle våres unge håpefulle ha prøvd,syns jeg hører dem...hahhaha

Så når jeg var 18 år var det bare 2 skilt igjen på øya, og dem skulle jo bort pga av nye moderne skulle opp..

Så en helg vi var å besøkte mine besteforeldre,måtte jeg bare,25- grader og gravid i 7mnd tråkket jeg ut i snøen på jordet for å komme til skiltet som bare hang og slang på lysstolpen..

Fikk lirket det av og det var ikke lett,men jeg ga meg ikke...så sånn fikk jeg tak i dette skiltet som jeg elsker,

Har dere noe dere setter pris på å ha??

Ha en fin uke mine bloggvenner...
Klem fra Fruen (SKILTTYV)

5 kommentarer:

  1. Hihi...artig:)
    Hva gjør man ikke når det er noe man virkelig vil ha:)

    Ha en fin dag...det er like grått og vått her som hos deg vil jeg tro:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Hei! Og tusen takk for koselig hilsen! :)
    Alltid veldig hyggelig!!
    Litt av en spøk fra dattera di ang fadder/datter, hehe! :)

    Håper du har en fin mandag!

    -June

    SvarSlett
  3. Hei,
    takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Veldig fornøyd med dørmatta ja, hadde sett på den en stund.
    Moro å lese bloggen din!

    Ha en flott dag.

    Klem T

    SvarSlett
  4. Heeerlig! Helt nydelig:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. så kosleg historie. Må jo lide litt for det man vil ha:)
    Ha ein flott dag!

    SvarSlett