fredag 22. oktober 2010

FREDAG OG FORTSATT DATA PROBLEMER ;-(

Hei alle mine kjære bloggvenner
Må beklage så mye at jeg ikke får skrevet noe til dere om dagen,har bestilt meg ny data og henter den i morgen..LYKKE
Så nå er jeg hos ei venninde og låner hennes..hun ler av meg og sier at det er ingen som tror at
du ikke skriver mer,men hun kjenner meg og jeg liker å si i fra jeg..så i morgen den dag skal jeg skrive til dere igjen...så med dette ønsker jeg dere en topp fredagskveld..
Klem fra "frustrert" Frue

4 kommentarer:

  1. Isj og æsj, datatrøbbel er noe hærk!
    Det er først da man merker hvor avhengig man er:))

    Begge mine zinkhus er kjøpt på Bohus, mener og huske at det runde kostet 129,-
    Jeg kjøpte det for en stund siden, men jeg var innom Bohus i dag, og de hadde mange igjen:)
    Det er kjempekoselig det huset... :)

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Hehe, det er lov å være en frustrert frue da ;) stakkars, misunner deg ikke!
    Det største sinkhuset mitt kostet 119 på bohus i larvik, og den minste kostet 159 på en blomsterbutikk i Stokke. Skal finne nr til deg imorgen:)

    Lars og Ingvild giftet seg i domkirken på Hamar, giftet seg siste helgen i Juli, tror jeg.. Var du på jobb da? :)

    Beklager sent svar, har ikke sett kommentarene dine før nå! :( Beklager!!

    Ønsker deg en strålende helg!

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Hei goingen :)

    SAVNER DEG!!! Vi har en award til deg på vår blogg :)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Håper frustrasjonen har lagt seg og dataproblemene er løst :)

    Bare innom for å ønske deg en flott dag og ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett