lørdag 30. oktober 2010

EN LITEN BØNN OG HALLO VENN!!!!!!!


Hei alle sammen
Lånte denne av Lunalu med bloggen http://mittlilleepletre.blogspot.com/
syns den var riktig morsom....

I dag er det et perfekt vær til å være inne i..Det regner og er tåkete ute..
Mattis har akkurat blitt henta av faren sin,å blir der til i morgen...
Jenny er ute på farten med loverboyen sin..
så da er det bare Mirisakk og meg hjemme,og vi skal bare gjøre ingenting..
Siden det er "Hallo venn" i dag, så må jeg vel tenne noen lykter så barnea ser at her er dem hjertelig velkommne..
Jeg bor i et boretslag,og på styremøte for mange år siden ble vi foreldre enige at barna kan ringe på til
dem som har tent lys eller har på utelyset..
Dem som ikke ønsker å delta på dette holder utelysen av denne kvelden..
Dette har fungert så fint..
Mine to arvinger er ikke med lenger,men jeg er jo helt tullete syns det er så koselig..kler meg ut og venter spent på at ungene skal ringe på...
Så alle mine venner der ute ha en toppers HALLO VENN i kveld..

Klemmer fra "Skummel" Frue

1 kommentar:

  1. Kom der noen skumle barn til deg i kveld? Håper du har hatt en fin feiring :)
    Vi fikk ikke besøk av noen (annet enn de vi hadde invitert til å feire med oss i kveld altså) men vi bor litt utenfor løypa, og siden sønnen min har vannkopper så var det vel like greit at ingen kom og ble smittet! -han så skummel ut selv uten kostyme i år, med røde prikker i hele fjeset stakkar.

    SvarSlett