torsdag 14. oktober 2010

Easittliv og husk give awayen min...

Hei alle sammen...
Jeg vil fortelle om et koselig ektepar som jeg har blitt kjent med her inne i bloggverden dem har en koselig blogg som dere må titte på http://easittliv.blogspot.com/

Dem har også en blogg om sine koselige butikk dem driver i Trysil,..
DEN RØDE OASE
 Alt om butikken dems finner dere her http://denrodeoase-elin.blogspot.com/

Så titt innom dem,det setter dem veldig pris på...;-)))))


Å HUSK FRUENS HAR GIVE AWAY SÅ BARE MELD DERE PÅ;-)

Ha en fortsatt fin kveld kjære blogg venner...i morgen skal jeg fortelle dere om en annen fantastisk blogg..vent å se...

KLemmer far Fruen

6 kommentarer:

  1. De har en fantastisk blogg:):)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Skal titte innom dem.
    Takk for koselig hilsen, ønsker deg også en fin kveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. skal titte innom og hilse på!
    Så fint at du likte gaven!!!!!!
    Håper du får en fin kveld - vet du.... nå er det straks helg!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Her skal jeg titte innom - alltid gøy å oppdage nye blogger :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Jeg er (selvfølgelig) allerede med på giveawayen din - er så moro med giveaways :)
    Ha en fin fredag og helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  5. Tusen takk for reklamen:)

    Å tusen hjertlig takk for gaven, helt utrolig flott da...å så mye da gitt;) Ble kjempe glad, skal blogges om må du tro;)

    Jeg har deltat på din give away, krysser alt jeg har, men jeg vinner ALDRI på slike...Men jeg gir meg ikke;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentarer på min blogg :)

    Kjempefin bloggen/butikken til den Røde Oase..

    Klem fra Kari

    SvarSlett