mandag 11. oktober 2010

DRØMMER OM

Å jeg drømmer om masse ting..har en "liten" ønskeliste..tenkte å dele noen med dere her.......

Ønsker meg en sånn sofa..som du kan bytte trekk på når jeg ønsker forandringer,

Rundt spisebord står også høyt på lista..
Å mange engleputer

Å et badekar med massasje funksjoner..Å det hadde vært noe for en smertfull kropp om vinteren det..

Å masse Zinkhus..får ikke nok av disse søte husene jeg..
Å sånne lanterner er også på ønskelisten min.
Å disse lysene med jesus/madonna motiver ønsker jeg meg.
Kansje noen kan gi meg et tips
om hvor jeg kan få kjøpt sånne??
Ja dette var bare noe av hva som står på listen min..har dere noe dere virkelig ønsker dere?
Ønsker alle mine blogg venner en riktig toppers uke..

Klemmer fra Fruen

6 kommentarer:

  1. Hei søta:)

    Nyyydelige ting du vil ha:) Det vil vi også!!:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg og takk for trivelig kommentar; så hyggelig når nye legger igjen spor!
    Ønskelista mi er ikke så lang lenger, men det går mer på en håndtverker som jobber døgnet rundt:D...og jeg som er gift med en handyman!!!..kanskje jeg kunne tenkt meg at han får litt mer fri:D
    Ha ei flott uke videre og klem fra meg;)...følger deg;)

    SvarSlett
  3. Godt å drømme litt :) Jeg ønsker meg stadig noe nytt - noen kule lamper feks.. eames stoler til å ha rundt spisestuebordet..tolixkrakker..osv,osv :)
    Nå skal jeg bare kose meg med Bonderomantikk og glemme alt jeg har lyst på *smiler*
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Så koselig at du likte bloggen min og la deg til følger:) Veldig flott blogg du og da:))

    Så utrolig mange herlige ønsker, jeg deler endel av de jeg og... blant annet en Ektorp sofa og mange zinkhus ♥

    Et lite tips ang de lysene med jesusmotiv... Hvis du finner servietter eller et motiv du liker på nett, så print ut motivet på papir eller bruk serviettens øverste lag og stryk det inn i et vanlig kubbelys med et strykejern, det er kjempelett og veldig flott!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei.

    Veldig koselig bloggen din. Jeg ønsker meg først og fremst bedre helse :)
    Men av ting og tang er det masse - f.eks en gammel slagbenk til kjøkkenet, en gammel gyngestol, en gammel vev, et saueskinn.........o.l. Men, men det er lov å drømme :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Mye fint her. Men jeg må nok si at det badekaret står øverst på min ønskeliste! Den som har vond kropp går jo en dårlig tid i møte. Og ha hadde et massasjekar vært noe å ha!

    SvarSlett