onsdag 20. oktober 2010

DATAPROBLEMER...OG RUNDE ZINKHUS HJELP!!!!!!!!!!!

Hei alle sammen...
Håper dere har det toppers,datan min klikket så jeg har vært helt svett...
å hvor jeg er avhengi...er dere like tussete som meg??alt blir jo så kjedelig og så masse jeg skulle ha brukt datan til ..hahha hvordan overlevde vi før??
uten data og ikke minst mobil..jeg er helt lost om jeg glemmer den hjemme.

Men over til noe annet jeg trenger HJELP: Er det noen av dere som hvet hvor jeg kan få kjøpt disse runde zinkhusene?
Eller mummihus,syns dem ligner litt jeg..Blir kjempe glad for tips,om hvor og prisene om noen hvet dette.
Å tusen takk til dere alle som legger igjen så koselige komentarer og legger seg som følgere
blir rørt jeg--Takk takk
Stor klem fra Fruen

6 kommentarer:

  1. Kjære deg, som vi har savnet deg!! Vi var rent bekymret, og trodde noe hadde skjedd. Huff, det tyder på hvor glad vi har blitt i deg:) Svarte på mailen du sendte på lørdag:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Kjedelig med dataproblemer.. Man blir faktisk avhengig!!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Har ennå ikke et zinkhus i huset, men skulle gjerne hatt et;)
    Så kjedelig med dataproblem!!..håper det ordner seg;)

    SvarSlett
  4. Kjedelig og irriterende med dataproblemer!
    Aner ikke hvor man får tak i sånne flotte runde sinkhus, men skulle veldig gjerne hatt ett eller flere selv :)
    Klem fra Beakk

    SvarSlett
  5. Heihei:=)

    Eamannen er på bohus for å se etter zinkhus til meg i dag, skal gi deg beskjed om de finnes der;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Gratulerer!!!

    Du har vunnet premien i min give away. Send meg navn og adresse, så skal det ikke gå lang tid før du har det i posten.

    Klem fra Astrid
    Smykkas

    SvarSlett