tirsdag 14. september 2010

Velkommen til min blogg...

Det skjer masse i livet mitt om dagen....(litt for fort) var å så på en leilighet på onsdag som jeg likte veldig godt...så¨fruen la inn forkjøpsrett....( Forkjøpsrett er noe man har om du er medlem i boretslag,jo flere år med ansinitet du har jo større sjans har du får å få leilighet)
Å jammen meg så har ingen andre enda lagdt inn forkjøps rett som slår meg....merk mine ord ENDA....fristen går ut den 15.09. så jeg krysser det som går ann å krysse,å håper at jeg blir eier av en flott leilighet....om det går min vei,har jeg tenkt å blogge om veien til ny leilighet,med før og etterbilder...må jo pusse opp litt,legge vårt preg på den...så dette er spennende...Så jeg får ikke sove heller...maler og møblerer 24/7.......
Åsså må jeg selge hjemmet vi bor i nå...blir nok litt rart å flytte fra naboer,men det er jo ikke langt unna..
Planen min har vært å flytte når "minste" mann er ferdig på ungdomsskolen...men kroppen min sliter og det er vanskelig og holde alt vedlike..når man bor i rekkehus med 3 etg og har en kropp som desverre ikke er laget for fart og spenning...(kunn kos og comfort)
Ungene mine har vært med på å bestemme og begge syns det er greit...(planlegger rommene sine allerede)
Som min gode sønn sa...Har du det bra mamma,så har jeg det også...den gutten kan varme et mammahjerte...sukk     Klem fre FRUEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar