onsdag 29. september 2010

Sink Slott - Fru Rosas Landhandel - Interiør nettbutikk

Sink Slott - Fru Rosas Landhandel - Interiør nettbutikk
Å dette har jeg bestilt er det ikke flott;-) anbefaler alle å titte innom Fru Rosas landhandel, Hun har
så mye fint der.. og jeg tar gjerne imot tips om hvor jeg kan kjøpe spesielle zinkhus..har blitt hektet,og syns jeg fortjente et nå,siden fotoapperatet mitt ikke kom i dag...så litt trøst til meg dette flotte slottet.
Ha en fortsatt fin kveld kjære bloggere,og tusen takk til dere som har tittet innom å lagt igjen hilsen,det er så koselig.
Klem fra Fruen

4 kommentarer:

  1. Åh så stilig det var da:=)

    Ja Fru Rosa har mye fint:)

    Ha en finfin kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Veldig kjekt at du vil følge meg:)

    SvarSlett
  3. Hei
    Takk for hyggelig kommentar fra deg på bloggen min.Koselig lyshus du har fått...jeg skal også besøke fru rosas landhandel.
    klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Hei, og velkommen til blogglandia! Koselig at du titta innom meg, så fant jeg bloggen din også, og ikke minst at du vil være med på giveawayen min. Det setter jeg pris på.

    Så fint sinkslott! Er det en ting jeg ikke blir lei av, så er det sinkhusene mine. De er dog ikke så spesielle, men fine de også.

    Klem, Lise

    SvarSlett