søndag 26. september 2010

Herlige Søndag....

I dag starter jeg dagen med god frokost og kaffe mmmmmm.....
Så nå skal jeg snart på loppis sammen med min mor,kansje jeg finner en skatt eller to...spennende elsker å tusle rundt å kikke på alle rariteter som finnes,også ser det ut til at det blir en solrik dag på Hamar,
etter vi har vært på loppis har jeg blidt bedt på fersk suppe med klubb hos bestemora til ei venninde...å jeg er så heldig,gleder meg masse..ønsker dere alle en riktig god søndag...hva skal du gjøre i dag?????? Klem fra Fruen

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kos deg på loppis i dag :) Blir spennende å se om du finner noe :o)
    Deilig å bli bedt på middag da-luxus ;)
    Ha en fin søndag!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig kommentar :) Håper du fant deg noe fint på loppemarked i dag. Lykke til med jakten på leilighet, det dukker nok opp noe som passer dere igjen. Ha en fin uke :)
    Mina

    SvarSlett
  3. Hei og hopp:)

    Fant deg via en annen blogg, velkommen til bloggverdenen :)
    Her vil du trives*ler*

    Fant du noen skatter på loppis idag da?
    Er selv ei loppe-jente*ler*

    Ha en flott søndagskveld.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett