torsdag 30. september 2010

DU SKAL BLI MORMOR

Ja med disse ordene kom min 18årige datter hjem....kjente at hjerte dunket fort.

Hva skal man si da..(kan vel ikke si så mye jeg som selv ble 19år dagen etter at jeg fikk Jenny)

jeg fikk sagt at sånn tuller du ikke med..

Da sier min herlige Jenny..Mamma det er sant,men du har alerede blitt det,du skjønner jeg har

 fått ei jente på 7år fra peru som plan fadder...

Så dere kan tro jeg pustet litt lettet ut....

Så nå er jeg blitt MORMOR til lille Abygail på 7år.....


 Klem fra Fruen (mormor)

7 kommentarer:

  1. Hahah fikk meg en god latter nå:) Du har en lur datter:) Herlig blogg du har:) følger deg gjerne:)

    SvarSlett
  2. Hei!!!

    Og TUSEN TAKK for hyggelig kommentar hos meg.

    Hi, hi - hadde nok blitt litt "svett" hvis kronprinsen (19) hadde kommet hjem og sagt at jeg skulle bli bestemor. Og han elsker å "erte" meg.

    Legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre.

    Ha en fin helg!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Herlig blogg du har :) Du skriver fantastisk, og viser så mange vakre bilder:)

    Vi la oss til som følger! Går det greit?:) Gleder oss til å følge deg videre:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Hihi, den var herlig:-)
    Godt de kan tulle litt disse barna:-)
    Ha en kos helg!
    Og lykke til i giveawayen min!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg :)
    Hektisk med koselig tid ;)
    Herlig datter du har.. jeg beit rett på ;) hehe..

    Ha en fin fredag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  6. Hihi...morsom:)

    Man får vel hjertet litt sånn opp i halsen når de forteller noe slikt:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  7. Måtte jo trekke litt på smilebåndet.. ja de vet å få sagt det,englene våre.
    Mange fine loppisfunn..
    Ha en fin helg.

    SvarSlett