tirsdag 28. september 2010

BLONDESKÅLER

BLONDESKÅLER:

Dette er et tips jeg har fått av min bestemor,

Har du noen blonde(heklet)brikker,og ikke helt vet hva du skal
bruke dem til??

Det hadde jeg,min snille bestemor ga meg denne oppskriften:

1:lag en bolle med 1 kopp vann og to kopper sukker.

2: putt brikkene oppi bollen og la dem ligge i (laken) en stund,

3: så finner du noen boller

4: ta opp brikkene og form dem i bollene(skåler)

5:la dem ligge der til dem har tørket .

6:Å vips så har du blondeskåler,som du kan ha smykker i eller hva
du selv måtte ha.

Mine ble kjempe fine;-) Synd jeg ikke har fotoapperat,men i morgen
skal jeg hente det,og da kommer det bilder..
Ha en fortsatt fin dag

    KLEM FRA FRUEN

7 kommentarer:

  1. Kjempe fint tips! Og takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Husker min mor laget dette og de ble søte.Velkommen som blogger.Det er en veldig hyggelig hobby.

    SvarSlett
  3. Hei på Fruen :)
    Hjertelig velkommen til blogglandia!
    Tusen takk for de fine ordene du har lagt igjen hos meg! De satte jeg veldig pris på :) Er veldig hyggelig å få god feedback på bloggen sin :)
    Og selvfølgelig veldig koselig at du vil legge deg til som følger! (men jeg kunne ikke finne deg i boksen min?)
    Om det er noe du lurer på ang blogging så ta gjerne kontakt. Er ganske fersk selv, men man lærer fort her inne.
    Det første jeg lærte (mulig du vet det allerede men) var at det er vanlig å svare tilbake på den andre sin blogg. Som jeg gjør nå :)
    Takk for tipset ovenfor forresten. Jeg husker godt at min bestemor hadde slike :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Hei igjen :)
    Finner ikke bloggenavnet ditt...men du er kanskje registrert med ditt egentlige navn...begynner navnet ditt med H kanskje? Isåfall har jeg funnet deg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min :)Jeg er også ny i bloggverdenm, så da er vi to. Følger deg videre jeg også!

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen, blir så glad atte:)
    Vi er jo nesten "naboer" vi da;)

    Ha en finfin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  7. Så spennende :) Gleder meg til og se bilder av de :):)
    Velkommen som følger av Renates SKRIK,mitt liv som fruen :):)
    Legger meg som følger av deg..så blir vi de frustrerte fruer he he he
    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett